biuro@tacho-cb.pl +48 604 446 738 Jesteśmy otwarci w dni robocze od 8 - 16.
tachograf analogowy

TACHOGRAFY ANALOGOWE

Oferujemy instalacje, serwis oraz pełne sprawdzenie urządzenia (dawna legalizacja). Dokonujemy dla każdego typu, wszystkich producentów. Prowadzimy również sprzedaż materiałów eksploatacyjnych, montaż, naprawę.

Zakres usług

Nasza firma zajmuje się instalacją, serwisem oraz sprawdzeniem, legalizacją tachografów analogowych wszystkich producentów.

Serwisujemy wszystkie typy:

  • VDO Automotive (Mannesmann Kienzle)
    • Typ: 1311, 1314, 1318, 1319, 1324
  • MOTOMETER (Robert Bosch GmbH)
    • Typ: EGK 100, EGK 100-01
  • TVI Veeder-Root ( Stonerindge Elektronics)
    • Typ: seria 8400, seria 2400
  • Mera-Poltik
    • Typ: 026
  • Actia-Poltik
    • Typ: 028

Naprawa

Zajmujemy się naprawą, poprzez szereg czynności od zdiagnozowania problemu do skutecznej naprawy, bądź rozwiązania problemu. Tak samo jak dla nas, tak i dla Was jest ważny czas, dlatego dbamy o to, by nasza praca była wykonana rzetelnie, skutecznie i jak najszybciej.

Montaż i sprzedaż

Serwisujemy wszystkie typy tachografów. Prowadzimy sprzedaż wykresówek, przetworników, analizatorów, itp. Znajdą tu Państwo również niezbędne materiały do archiwizacji wykresówek.

Zagadnienia

Tachograf, jako urządzenie kontrolne, posiada przyrządy, które wskazują:

  • prędkość
  • czas
  • przebytą odległość
  • oraz cztery grupy czasowe:
    • czas kierowania
    • czas aktywnej pracy
    • przerwy w prowadzeniu
    • okresy dziennego odpoczynku

Garść informacji

  • Czas kierowania pojazdu:
    • dzienny: maksymalnie 9 godzin - 2 razy w tygodniu do 10 godzin
    • tygodniowy: po 6 dniach pracy względnie 6 dniach musi być- jeden dzień wolny od pracy w weekend (sobota lub niedziela)
    • dwutygodniowy: maksymalnie 90 godzin
  • Odpoczynek:
    • Gdy 1 kierowca: min. 11 godzin dziennie. Ddopuszcza się 3 x w tygodniu po 9 godz. Dziennie lub 12 godzin podzielone na dwa lub trzy odcinki, z których przynajmniej jeden ma minimum 8 godz. W ciągu każdych 24 godzin.
    • Gdy 2 lub więcej kierowców: 8 godzin odpoczynku, w ciągu każdych 30 godzin.
  • Czas przerw:
    • rozkład przerw: maksymalnie co 4,5 godziny jazdy.
    • czas przerw: 45 minut z możliwością podziału na minimalne 15 minutowe odcinki.