Zakres usług
Nasza firma zajmuje się instalacją, serwisem oraz sprawdzeniem, legalizacją tachografów analogowych wszystkich producentów.
Serwisujemy wszystkie typy:
- VDO Automotive (Mannesmann Kienzle)
- Typ: 1311, 1314, 1318, 1319, 1324
- MOTOMETER (Robert Bosch GmbH)
- Typ: EGK 100, EGK 100-01
- TVI Veeder-Root ( Stonerindge Elektronics)
- Typ: seria 8400, seria 2400
- Mera-Poltik
- Typ: 026
- Actia-Poltik
- Typ: 028
Naprawa
Zajmujemy się naprawą, poprzez szereg czynności od zdiagnozowania problemu do skutecznej naprawy, bądź rozwiązania problemu. Tak samo jak dla nas, tak i dla Was jest ważny czas, dlatego dbamy o to, by nasza praca była wykonana rzetelnie, skutecznie i jak najszybciej.
Montaż i sprzedaż
Serwisujemy wszystkie typy tachografów. Prowadzimy sprzedaż wykresówek, przetworników, analizatorów, itp. Znajdą tu Państwo również niezbędne materiały do archiwizacji wykresówek.
Zagadnienia
Tachograf, jako urządzenie kontrolne, posiada przyrządy, które wskazują:
- prędkość
- czas
- przebytą odległość
- oraz cztery grupy czasowe:
- czas kierowania
- czas aktywnej pracy
- przerwy w prowadzeniu
- okresy dziennego odpoczynku
Garść informacji
- Czas kierowania pojazdu:
- dzienny: maksymalnie 9 godzin - 2 razy w tygodniu do 10 godzin
- tygodniowy: po 6 dniach pracy względnie 6 dniach musi być- jeden dzień wolny od pracy w weekend (sobota lub niedziela)
- dwutygodniowy: maksymalnie 90 godzin
- Odpoczynek:
- Gdy 1 kierowca: min. 11 godzin dziennie. Ddopuszcza się 3 x w tygodniu po 9 godz. Dziennie lub 12 godzin podzielone na dwa lub trzy odcinki, z których przynajmniej jeden ma minimum 8 godz. W ciągu każdych 24 godzin.
- Gdy 2 lub więcej kierowców: 8 godzin odpoczynku, w ciągu każdych 30 godzin.
- Czas przerw:
- rozkład przerw: maksymalnie co 4,5 godziny jazdy.
- czas przerw: 45 minut z możliwością podziału na minimalne 15 minutowe odcinki.